15 oktober 2006

Digital krigföring? Johan på Bloggar.se???

Yttrandefrihet i Sverige!

Även med "liberaler" vid makten!

Mer skit i systemet, verkar det. Jag kommer inte åt mina loggar och Thomas berättar att det inte syns ett enda besök från mina bloggar på hans statistiksidor. En liten vovsing begraven här, kanske? Kolla om du kan se ...

Krigskrönikan 2006

Krigskrönikan 2007

... annars är det dags att ringa polisen. På allvar.

Läs detta på krönikan (Om järnridå kring Justitiedepartementet).

Vi har ingen censur i Sverige så vitt man kan veta.

Eftersom ingen kommer ihåg hur detta började så skall jag dra en liten resumé.

Thomas var trött på att blogga i somras och framåt. Men när fp tyckte att var bra att få lite information från såssarnas nätvärk så ville Thomas få ut lite information om hur två liberala profiler - Fredrik Lindholm och Louise Persson - tyckte att det var bra med lite kontakt i fascistkretsar, åtminstone med Oskorei. Ingen etablerad bloggare vill ta i det här så då fick jag den tveksamma äran att lägga ut detta på nätet.

Först kom detta upp som jätteintressant på intressant.se. Fyra inlägg här och ett inlägg som klagade låg i topp på förstasidan på intressant.se. Sedan var det någon som tyckte att detta inte var bra och helt plötsligt försvann alltihop från intressant.se, bloggar.se och knuff.se . Tydligen hade man inte mage att även stoppa mig på nyligen.se.

Läs om Oskoreigate från början här.

Använd länkarna längst ner på varje sida för att gå framåt.

Tänk på att Louise Persson faktisk blivit anlitad av Kulturministern när hon var chef på Timbro. Tänka sig. Horornas ombudskvinna? Snarare halickarnas skyddshelgon. Dessa människor bryr sig inte om några utslagna och nerknarkade prostituerade.

Nu skall vi se om Johan Larsson på Bloggar.se fortfarande dummar sig. Annars bör denna sida snart dyka upp på Bloggar.se

Andra bloggar om den liberala smeten: , , , , & intressant.se

Inga kommentarer: